Hoe kan ik een code krijgen op Facbook om mijn oude chathistorie te kunnen lezen?

de laatste tijd vraagt Facebook me een code om mijn oude chats te kunnen lezen en die te synchroniseren maar hoe kan ik die code krijgen?

een week geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Facebook support zegt daarover:

Chats met een eenmalige code op messenger.com terugzetten
Op een nieuw apparaat:

Meld je aan bij messenger.com.
Klik op In plaats daarvan een eenmalige code gebruiken. Opmerking: als je een code van 40 tekens hebt, moet je eerst op Meer opties klikken en vervolgens op In plaats daarvan een eenmalige code gebruiken.
Kijk op een mobiel apparaat waarop je recent Messenger hebt gebruikt. Een eenmalige code kun je niet op een computer ontvangen.
Als je een eenmalige code hebt aangevraagd, tik je op Dit was ik om je eenmalige code op te halen.
Voer de eenmalige code in op je nieuwe apparaat.

Chats met een eenmalige code op facebook.com terugzetten
Op een nieuw apparaat:

Meld je aan bij facebook.com.
Klik op messengerMessenger.
Klik op In plaats daarvan een eenmalige code gebruiken. Opmerking: als je een code van 40 tekens hebt, moet je eerst op Meer opties klikken en vervolgens op In plaats daarvan een eenmalige code gebruiken.
Kijk op een mobiel apparaat waarop je recent Messenger hebt gebruikt. Houd er rekening mee dat je geen eenmalige code kunt ontvangen op computers.
Als je een eenmalige code hebt aangevraagd, tik je op Dit was ik om je eenmalige code op te halen.
Voer de eenmalige code in op je nieuwe apparaat.

Opmerking: als je geen eenmalige code hebt aangevraagd, maar een melding ontvangt waarin hiernaar wordt gevraagd, tik je op Dit was ik niet om je account veilig te houden. Je kunt ook meer informatie vinden over privacy en veiligheid in Messenger.
escape
een week geleden